Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 października 2016

piękne oczy

Witajcie moi drodzy. Niedawno znalazłam na youtubie filmik ze zdjęciami ludzi o oczach niezwykłej kolorystyki. To niesamowite jaką różnorodność stworzył Bóg. 
Na daną chwilę namalowałam portret dwójki ciemnoskórych dzieci - po raz pierwszy w życiu malowałam osoby innej rasy. Było to wspaniałe doświadczenie :)
Obrazek powstał na papierze firmy Canson, który dostałam od przyjaciółki. Bardzo dobrze mi się na nim pracowało. Nie wysychał za szybko, więc mogłam spokojnie pracować nad tonami skóry.
Również dosyć łatwo usuwało mi się zbyt duże plamy koloru. 

Tak więc z przyjemnością dzielę się z wami efektami mojej ostatniej pracy. Mam nadzieję, że komuś przyda się pokazanie kolejnych etapów malowania :)


To zdjęcie to była mała zapowiedź tego nad czym aktualnie siedziałam :)

Jak widzicie korzystam z akwareli w tubkach, ale to tylko część prawdy. Bardzo lubię moje szkolne akwarele, które posiadam od 20-kilku lat. Mają one bardzo intensywne kolory. Były one produkowane przez firmę Astra. Bardzo przydają mi się również takie współczesne szkolne akwarele, gdyż mają delikatne odcienie i uzyskany kolor nie będzie ciemny.


To właśnie twarz chłopca ukryta na wcześniejszym zdjęciu za paletką :)


Tutaj widzicie pozostałe akwarele, o których pisałam wyżej. 
Na postaci po prawej, na początku kładę jasny kolor. Oczywiście wcześniej zaczynam od pracy nad źrenicami - w końcu są zwierciadłem duszy ^__^



Tak wyglądają pierwsze cieniowania. Oczy nie są jeszcze ukończone. Zaznaczyłam też kropkę na czole, bo ta mała osóbka jest hinduską :)



W dalszej kolejności  wzmocniłam cienie skóry i dopracowałam jedno oko.



Oczy zostały ukończone. Widoczne serce nie było zamierzone, powstało raczej podświadomie.


Na głowie póki co, powstaje takie fiu bździu. Dopiero następnie podkreślam ciemniejsze tony oraz cieniutkie niesforne włosy.


I tak przedstawiam moje kolejne "dziecko" z dziećmi w roli głównej :)
 Dorzucam jeszcze dwa inne zdjęcią, bo apartem trudno mi wybrać odpowiednią tonacje barwną.



Dziękuję wam bardzo za czas poświęcony na zapoznanie się z moją twórczością :)
Pozdrawiam was pięknie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz