Szukaj na tym blogu

środa, 2 stycznia 2013

Rysunek suchymi pastelami, wiecznym piórem, długopisem i gel-pen'ami

Nie wiem jak inne osoby, ale ja osobiście uwielbiam od czasu do czasu pomęczyć się nad rysunkiem. Głównym środkiem do osiągnięcia celu staje się wtedy czarny długopis, pióro wieczne, gel-peny/ długopisy żelowe. 

Rysunek na podstawie plakatu do filmu.





Takie drzewa rosną w okolicy Antrim w Irlandii.

Na podstawie kadru z filmu "Love Story".




Polskie zwierzaki :)

Rysunek zainspirowany jest Shinigami - personalizacja Śmierci w japońskiej kulturze.







Po upływie kilku tygodni postanowiłam dodać tygrysowi koloru przy pomocy suchych pasteli.

 
Był to mój drugi rysunek w życiu, który namalowałam pastelami. 3 postanowiłam w całości stworzyć tą techniką.


 To jeden z nielicznych obrazków narysowanych w formacie A3, ale prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości stopniowo bardziej będę się "przerzucać" na ten format.

A teraz prace z użyciem długopisów żelowych. Można uzyskać całkiem ciekawy efekt :)




Dodatkowo irbisom (lampartom śnieżnym) dodałam odrobinę koloru kredkami ołówkowymi.


www.schikaka.deviantart.com

2 komentarze:

  1. Przepięknie rysujesz! Podziwiam! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się rozwijać wszelkie talenty jakimi zostałam obdarzona :) Również życzę wszystkiego Najnajszego ^^

      Usuń