Szukaj na tym blogu

piątek, 15 lutego 2013

Patchwork- mozaika róża 'Rainbow'.

10 dni, po 8h. Trochę to potrwało, ale warto było. Narzuta w rezultacie końcowym ma wymiary 150x191 cm. Jej projektowanie zajęło mi jakąś godzinę, jeśli doliczyć rachubę poszczególnych kolorów. 
Łącznie 700 kwadracików, które po zszyciu mają wymiary 5x5 cm. Samo ich wycinanie zajęło mi ponad 2 dni @__@, ale radość z efektu końcowego była niezmierna ^^ 








Tył narzuty, tak jak w poprzedniej zrobiłam z białego płótna.






Nie wiem, czy na 100% każdemu skojarzy się z różą, ale taki był mój zamysł :)





Możliwe, że nie wszystkie kwadraty są do końca "kwadratami". Czasami na prawdę trudno było zgrać ze sobą różne kawałki materiału. Podczas rozprasowywania szwów niektóre bardziej się rozciągały od innych i trzeba było trochę pokombinować, aby wszystko zgrało się w miarę równo.



Taki oto trick stosuję, kiedy narzuta jest za krótka. Zastosowanie pasów, jak dla mnie, jest ciekawsze, bo można dobrać fajne kolory i tym samym zwiększyć efekt kolorystyczny :)    
 Głowa tym czasem, aż mi kipi od pomysłów. Nie mam pewności kiedy się zabiorę za kolejną taką "zszywkę", ale oczami wyobraźni już ją widzę ^^


www.schikaka.deviantart.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz