Szukaj na tym blogu

sobota, 12 lipca 2014

wyprawa w góry

Dzisiaj prezentuję rysunek suchymi pastelami. Zdarzało mi się już wcześniej nimi malować, ale nie na specjalnym papierze do pasteli.

 Natrafiłam na bardzo fajne zdjęcie, z którego chciałam narysować co nieco dla wprawy. Oraz fajny instruktażowy filmik co do stosowania tej techniki. Ale jak się okazało w rzeczywistości, oni chyba musieli tam rysować innymi pastelami niż moje, bo za Chiny Ludowe nie chciały się tak fajnie rozcierać. Można nawet powiedzieć, że w ogóle nie dały się rozcierać palcem, dlatego na rysunku widać prześwity papieru. Z drugiej strony ma to jakiś urok.


A teraz parę fragmentów w powiększeniu.



Zdjęcie, z którego rysowałam.

 
Całkiem możliwe, że w niedalekiej przyszłości pojawią się kolejne prace w pasteli. Zaczyna mi się podobać ten sposób malowania i chciałabym się w nim bardziej podszkolić.

A tymczasem do następnego razu.

https://www.facebook.com/przetworczosc
http://schikaka.deviantart.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz