Szukaj na tym blogu

środa, 19 lutego 2014

makowa poszewka

Dzisiaj zaprezentuję kolejną dokończoną pracę, ale nie będzie to wspomniany w poprzednim poście wilk :)

Jest to standardowa poszewka patchworkowa z niestandardowym haftem. Wymyśliłam sobie w miarę szybką metodę haftowania. Zamiast nici stosuję grubą włóczkę. 
Oczywiście na początku należy narysować wzór na materiale. Ja to robię, kiedy wierzchnia strona poszewki jest już ukończona, ale nie połączona z dołem. 
Na naniesiony wzór przyszywam maszyną grubą włóczkę. Jest to fajna metoda i można się chwalić haftem jak się nie umie haftować :)
Trzeba tylko pamiętać o podwijaniu końcówek włóczki podczas przyszywania. Dzięki temu nie będą się strzępić.

Mam nadzieję, że komuś przyda się moja metoda, bo w sieci jeszcze nie widziałam, aby ktoś wykonywał coś takiego.





Tak więc życzę powodzenia w ewentualnym haftowaniu. Do następnego postu :)

https://www.facebook.com/przetworczosc

http://www.schikaka.deviantart.com/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz