Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 września 2013

kubki ręcznie malowane

Dzisiaj mam do zaprezentowania dwa ręcznie malowane kubki. Nie są one jeszcze wypieczone, ale kiedy uzbiera mi się parę sztuk szkła więcej, z pewnością ich to nie minie.

Pierwszy został pomalowany na podstawie zdjęcia. Moim zdanie jest to kos, chociaż nie jestem ornitologiem :)
Motyw podobał mi się od dawna i wiedziałam, że prędzej czy później zagości na jakiejś szklanej powierzchni.







Tak prezentuje się ptaszysko. Natomiast kolejny kubek jest nie z tego świata, bo z morskich głębin.
Ostatnio pokochałam pewnego przecudownego, ale równie zabójczego ślimaczka morskiego. Pospolicie zwany jest Blue Angel, czyli niebieski anioł. I faktycznie, w wyglądzie ma coś anielskiego. Dwa osobniki goszczące na kubku poniżej, powstały na podstawie kadru z filmiku na YT 

http://www.youtube.com/watch?v=6MfLTRkPHpo

Jak widać przyroda jeszcze nie raz nas zaskoczy.

 





W dzisiejszym poście to by było na tyle. Następnym razem przedstawię swoją działalność na nieco większym formacie. 

NTNR

www.schikaka.deviantart.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz