Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 listopada 2010

Konina :)

Jak wiadomo, konie są uważane za jedne z najszlachetniejszych zwierząt. Ja sama uwielbiam te zwierzęta, tak więc nie mogłam ich ominąć w trakcie rysowania :) 


To jedna z pierwszych prób (jak na tamte czasy bardziej udanych) zmierzenia się z koniem w trakcie rysowania :) Stare, dobre czasy.

To chyba bodajże jedna z moich pierwszych prac na zlecenie. Niestety tytaj w  wersji xerowanej. Nie posiadałam jeszcze wtedy skanera :)
Tym razem narysowany jako prezent dla bardzo uczynnej i miłej osoby. Niestety podczas xerowania powstała ta dziwna pręga .__.'
Kolejny prezent. Tym razem dla kogoś z rodziny.
Nareszcie odczułam radość posiadania skanera XD Ten rysunek, w przeciwieństwie do porzednich, powstał całkowicie z wyobraźni. Musiałam się czymś zająć podczas oczekiwania na rehabilitacje. Czuję do niego sentyment. To jeden z pierwszych rysunków, które udało mi się sprzedać :)
Tadam. Oto wkroczenie na wyższy poziom wtajemniczenia :) Cieniowanie zaczęło mi wychodzić całkiem ,całkiem. Po raz kolejny rysowane ze zdjęcia. Rysunek przeznaczyłam na cele harytatywne, ale do tej pory nie wiem czy znalazł nabywcę @__@
Wierzcie lub nie, ale nabazgrałam to w jedno popołudnie. Po prostu zabójcza prędkość. A nie zdarza mi się to zbyt często :) Ten rysunek także poszedł na cele harytatywne.
Kawał dobrej roboty. Tydzień siedzenia wieczorami ;__; I po raz kolejny oddany za free .__. Może w końcu uda mi się na tym zarobić .....
Ten nadal znajduje się w moim posiadaniu. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to cena tego rysunku wynosi 200 zł. Został namalowany na papierze dobrej jakości, profesjonalnymi kredkami. Format A4. Rysunek jest utrwalony fiksatywą.

3 komentarze:

  1. Piękne te konie! Ostatni mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek fajny, ale chyba nie wierzysz, że ktoś kupi coś takiego za dwie stówy. Wg mnie to jest warte góra 30-40 zł... Polecam pooglądać jak stoją różne prace na allegro...
    Pozdrawiam i serio polecam obniżyć ceny... O.o
    P.s. Muszę jeszcze dodać, że robisz świetną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kupi, a może nie kupi :) Może ktoś dostanie kiedyś w prezencie. Zawsze można pomażyć :D

      Usuń